dissabte, 25 de maig del 2013

GRAVAT SOBRE POREXPAN



IMATGES DEL PROCÉS DE GRAVAT SOBRE POREXPAN



 MATERIALS

  • Safates de porexpan ( de la fruita o similar)
  • Rodets
  • Tintes tipogràfiques a l'aigua
  • Paper
  • Llapis, goma, bolígraf, punxo


Primer fem el dibuix sobre paper. Desprès passem aquest a la planxa de porexpan amb l'ajut d'un bolígraf, procurem apretar perquè quedi la marca de les línies.  Fem una segona repassada de les línies del dibuix amb un punxó. Un cop acabat el treball de gravar  preparem les tintes de colors . Entintem la superfície de la  planxa de porexpan amb els rodets  i  ja podem estampar sobre el paper, podem fer pressió amb un rodet net.  En aixecar el full, els nens observen  que la imatge  de la planxa ha estat traspassada al paper quedant les línies  en blanc i el fons de color.




GRAVATS DE TERCER ( 8-9 anys)




10 comentaris :

  1. Han quedado estupendos!!! Felicidades a los artistas .
    Besos

    ResponElimina
  2. Segur que els nens van quedar encantats amb la experiència! El resultat com sempre espectacular
    Ptns

    ResponElimina
  3. Espe, una tècnica espectacular.
    La vaig veure a Pinterest i vaig pensar que seria molt complicat fer-la amb infants.
    Una vegada més, ens mostres que amb una bona mestra tot és possible. Felicitats!!!
    Petons de dissabte
    Carme

    ResponElimina
  4. ostres, m'encanta com queden !!! un altra tècnica apuntada !!
    gràcies guapa!!

    ResponElimina
  5. han quedado magníficos. genial. un abrazo.

    ResponElimina
  6. Hola Espe!
    T'envio un regalet.
    Passa pel bloc :)
    Txell

    ResponElimina
  7. M'encanta com han quedat! Nosaltres dibuixem sobre el porexpan i resseguim els dibuixos amb escuradents i també retallem siluetes amb el punxó. Entintar-ho i fer-ne planxes és una gran idea!

    ResponElimina
  8. Han quedat fantàstics Espe !!!!
    M'encanten !!!!!
    Com sempre una feina genial !!!
    Petonets !!!

    ResponElimina
  9. Sóc espectaculars Espe!
    M'apunto la idea i provaré de fer alguna portada d'albums amb aquesta tècnica.
    Per cert tinc un dubte. quan repaseu amb el punxó, o es trencaq el porexpan? perquè les safates de porexpan són primes..
    Ah! Si passes pel meu bloc trobaràs un regalet!
    Bona nit!

    ResponElimina

Diguem la teva opinió. Si no tens perfil tria nom/URL al desplegable (comenta com a:). Escriu el teu nom, prem continuar i publica. GRÀCIES!!

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...